Good morning,PEOPLE!

         Bine v-am regasit si as vrea sa incep prin a-mi cere scuze pentru pauza mea din blogosfera timp de trei luni, in special din motive personale ce s-au petrecut in viata mea si in al doilea rand datorita unei lipsei acute de timp; insa totul s-a mai relaxat, acuma o sa reincep postarile privind hostelurile din Romania (credeti-ma am multe noutati pe care abia astept sa vi le impartasesc!), turismul low cost si dar si noile oportunitati aparute pe piata turistica romaneasca si internationala.
       Nu stiu cum sunteti voi, dar eu inca inca suspin dupa concediul care a trecut si vara este deja pe terminate (desi inca nu se da dusa, ar mai fi timp de iesiri), insa nu am cum sa nu va intreb pe unde v-ati petrecut concediul si care sunt planurile pentru iarna ce bate imediat la usa.
       Dar momentan destul cu dezvaluirile, stati pe aproape si astept comentariile voastre!

3 Responses to Good morning,PEOPLE!

  1. Bine ai revenit :). Toti plangem dupa concediu si vara :( Lasa ca trece timpu repede si acum vine vara. Spor la Articole si la cat mai multe Hosteluri

  2. Imi place mesajul de la inceput.Bine ai revenit. Eu am batut muntele in concediul din vara. Deabia astept concediul de la anul.

  3. Bine ai revenit. Acum vine si concediul de iarna. Craciunul sau Revelionul la munte sau in functie de buget de ce nu pe amndoua?

Totul despre Hostel